E-postanız sadece moderatörler tarafından görünür.
Bu bölüm güzeldi harikaydı ama insanın içinde bşr umut olması gerektiğini söylüyor ama bazen olmayıncada olmuyor
Bu bölüm güzeldi harikaydı ama insanın içinde bşr umut olması gerektiğini söylüyor ama bazen olmayıncada olmuyor